Contact en veelgestelde vragen
Hoe kunnen we je helpen?
Om het je zo gemakkelijk mogelijk te maken hebben enkele veelgestelde vragen hieronder beantwoord. Was er iets niet naar wens of kunnen we onze service verbeteren? Stuur ons een mailtje en we helpen je zo snel mogelijk verder.
e-mail
[email protected]
-
E-mail
[email protected] -
Adres
- Volmolenbaan 184
- 2400
-
Bedrijf
- kvk:
- btw: BE0630882258
De producten die je terugvindt op onze webshop hebben allemaal een verwachtte leveringstermijn. Deze geven we weer op de productpagina alsook in het winkelmandje. Wanneer je producten besteld met verschillende leveringstermijnen ga je best uit van de langste leveringstijd. In uitzonderlijke gevallen zullen wij deze in meerdere deelleveringen bezorgen om de wachttijd te verkorten.
De verzendingen in België & Nederland worden uitgevoerd door onze partners Bpost & PostNL. De producten worden verpakt in een kartonnen doos of plastic verzendenvelop. Zodra uw artikelen zijn verpakt in ons magazijn krijgt u diezelfde dag in de late avond een mail met de Track & Trace code waarmee u de levering online kunt volgen.
Bij een bestelling boven de 70 euro nemen wij de verzendkosten van 5,95 euro in België voor onze rekening. Je geniet dus in veel gevallen van gratis verzending. In het buitenland kunnen deze kosten hoger liggen, ongeacht het orderbedrag.
Om producten aan ons te retourneren log je in met je account op onze website. Onder 'Mijn bestellingen' kan je aangeven welke producten je wilt retourneren. Wanneer de aanvraag bij ons wordt verwerkt krijg je een retourlabel. Let wel op dat de kosten van 5,95 euro in mindering worden gebracht bij de teruggestuurde artikelen tenzij het om een fout in het product gaat. Indien je bij het plaatsen van je bestelling geen account hebt aangemaakt kan je altijd contact met ons opnemen via het contactformulier of via mail en zullen wij je aanvraag zo verder verwerken.
- binnen 30 dagen na levering
- in ongebruikte en ongewassen staat
- in originele verpakking
Geen probleem, sommige producten voldoen jammer genoeg niet meer aan de bovenstaande eisen voor retour. Deze producten zijn bijvoorbeeld niet meer in originele verpakking, niet proper, of reeds gewassen. Als deze producten nog wel verkoopbaar zijn (bijvoorbeeld als outletproduct), dan willen wij je alsnog zo goed mogelijk van dienst zijn. In deze gevallen vergoeden we maximaal 75% van de aanschafwaarde van het product. Wij vragen is dit zoveel mogelijk vooraf aan te geven, zodat wij kunnen aangeven of een retourzending wel zinvol is!
De kosten van 5,95 euro zijn voor jouw eigen rekening, tenzij het gaan om een product dat je met een defect hebt ontvangen.
Standaard wordt er niet op zaterdag geleverd. Heb je het pakketje dringend nodig? Neem dan contact op met onze klantendienst en dan zullen wij dit met veel plezier voor je regelen. Ook de extra kosten hieraan verbonden nemen we dan op ons.
Wij leveren standaard in België en in Nederland. Wilt u op een andere locatie laten leveren, neem dan contact op via [email protected]
Indien u bij de aflevering van uw pakketje via bpost onverwacht niet thuis bent zal de postpode een briefje achterlaten in de brievenbus. Hiermee kan u doorgaans de volgende werkdag na 12u het pakketje ophalen in het postpunt dat wordt vermeld op het briefje. Let er wel op dat het postpunt je pakketje slechts 14 dagen bijhoudt. Als het pakket niet werd afgehaald dan wordt het aan ons geretourneerd. In werkelijkheid zal dat nooit gebeuren omdat je niet kan wachten op je heerlijk nieuwe beddengoed natuurlijk!
Je kan bij het bestellen opgeven of je het pakketje graag wordt toegezonden thuis of op het werk. Je kan er ook steeds voor kiezen om de producten te komen afhalen op één van onze wekelijkse markten. Zo betaal je geen verzendingskosten. Altijd leuk!