• Gratis verzending vanaf 60 euro
  • Persoonlijke klantenservice
  • Niet tevreden? Geld terug

Verzenden & retourneren

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

De verzendingen in België worden uitgevoerd door onze partner bpost. De producten worden verpakt in een kartonnen doos of kaftpapier. Zodra uw artikelen zijn verpakt in ons magazijn krijgt u een mail met de Track & Trace code waarmee u de bestelling online kunt volgen.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Bij een bestelling boven de 65 euro nemen wij de verzendkosten van minimum 4 euro in België voor onze rekening. Je geniet dus in veel gevallen van gratis verzending. In het buitenland kunnen deze kosten hoger liggen, ongeacht het orderbedrag.

 

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na melding van annuleren 14 dagen de tijd om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige bestelbedrag inclusief de minimale standaard verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retourzending naar ons zijn voor uw eigen rekening.

Retour voorwaarden

  • binnen 30 kalenderdagen na levering;
  • als het compleet en onbeschadigd is;
  • als het ongebruikt is;
  • in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk;

Indien niet voldaan aan retourvoorwaarden
Sommige producten voldoen niet aan de genoemde eisen voor retour. Deze producten zijn bijvoorbeeld niet meer in originele verpakking, niet proper, of reeds gewassen. Als deze producten nog wel verkoopbaar zijn (bijvoorbeeld als outletproduct), dan willen wij u alsnog zo goed mogelijk van dienst zijn. In deze gevallen vergoeden we maximaal 75% van de aanschafwaarde van het product. Wij vragen u dit zoveel mogelijk vooraf aan te geven, zodat wij kunnen aangeven of een retourzending wel zinvol is.

Retourprocedure
Het retour sturen van producten gaat heel eenvoudig. Dit werkt als volgt:

  1. Stuur een email naar info@bedtextielonline.be onder vermelding van 'retour' met daarbij het ordernummer
  2. U ontvangt van ons een bevestiging per email met onze retourinstructies
  3. Stuur de producten goed verpakt retour 
  4. U ontvangt een bevestiging wanneer wij de retourzending hebben ontvangen
  5. Wij controleren of uw retour voldoet aan de retour voorwaarden
  6. U ontvangt van ons een definitieve bevestiging van uw retourzending
  7. Wij maken het geld aan u over (of uw betaalverplichting komt te vervallen)


Retouradres
Bedtextielonline.be
De Biezen 16
2450 Meerhout
België

Retourstorting
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, dient u het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren. Wij storten het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14 dagen (maar meestal veel sneller) nadat u de annulering heeft gemeld terug. Of later, indien de producten nog niet retour zijn ontvangen.

Kosten retourneren
Wanneer u een artikel wenst te retourneren dan kunt u deze ook zelf bij ons op de wekelijkse markten terug komen brengen. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Retourneren bij ons adres is niet mogelijk. Aan het retour sturen van producten zijn kosten gebonden. Deze worden niet door ons vergoed. Wij vergoeden alleen de kosten van het artikel + de standaard verzendkosten 'heen'. U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Afhankelijk van het product kunt u deze per bpost of transportbedrijf naar ons op laten sturen. De kosten voor retourneren zijn afhankelijk van de vervoerder en zullen vanaf 4,70 zijn (i.c.m. bpost@home).


Kan ik producten afhalen?

U kan bij het bestellen opgeven of u het pakketje graag wordt toegezonden thuis of op het werk, of u kies er voor om het af te halen in één van de postunten bij u in de buurt. U zal automatisch via een keuzemenu een postpunt kunnen selecteren. U kan er ook steeds voor kiezen om de producten te komen afhalen op één van onze wekelijkse markten. Zo betaalt u geen verzendingskosten, én dan kunnen we nog een praatje maken. Altijd leuk! 


Wordt er op zaterdag geleverd?

Standaard wordt er niet op zaterdag geleverd. Heb je het pakketje dringend nodig? Neem dan contact op met onze klantendienst en dan zullen wij dit met veel plezier voor je regelen. Ook de extra kosten hieraan verbonden nemen we dan op ons.


Wat als ik niet thuis ben?

Indien u bij de aflevering van uw pakketje via bpost onverwacht niet thuis bent zal de postpode een briefje achterlaten in de brievenbus. Hiermee kan u doorgaans de volgende werkdag na 12u het pakketje ophalen in het postpunt dat wordt vermeld op het briefje. Let er wel op dat het postpunt je pakketje slechts 14 dagen bijhoudt. Als het pakket niet werd afgehaald dan wordt het aan ons geretourneerd. In werkelijkheid zal dat nooit gebeuren omdat je niet kan wachten op je heerlijk nieuwe beddengoed natuurlijk!