Verzenden & retourneren

Online retourportaal

 

Hoe wordt mijn pakket verzonden?

De verzendingen in België & Nederland worden uitgevoerd door onze partner bpost. De producten worden verpakt in een kartonnen doos of plastic verzendenvelop. Zodra uw artikelen zijn verpakt in ons magazijn krijgt u een mail met de Track & Trace code waarmee u de levering online kunt volgen.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Bij een bestelling boven de 70 euro nemen wij de verzendkosten van minimum 5,95 euro in België voor onze rekening. Je geniet dus in veel gevallen van gratis verzending. In het buitenland kunnen deze kosten hoger liggen, ongeacht het orderbedrag.

 

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Dit is bij ons heel eenvoudig. Je hebt tot 30 dagen na het ontvangen van je bestelling het recht deze aan ons te retourneren. Hiervoor maak je gebruik van ons online retourportaal

 

Zijn hier voorwaarden aan verbonden?

  • binnen 30 dagen na levering
  • in ongebruikte en ongewassen staat
  • in originele verpakking 

 

Mijn product voldoen niet aan deze voorwaarden, wat nu?

Geen probleem, sommige producten voldoen jammer genoeg niet meer aan de bovenstaande eisen voor retour. Deze producten zijn bijvoorbeeld niet meer in originele verpakking, niet proper, of reeds gewassen. Als deze producten nog wel verkoopbaar zijn (bijvoorbeeld als outletproduct), dan willen wij je alsnog zo goed mogelijk van dienst zijn. In deze gevallen vergoeden we maximaal 75% van de aanschafwaarde van het product. Wij vragen is dit zoveel mogelijk vooraf aan te geven, zodat wij kunnen aangeven of een retourzending wel zinvol is!

 

Wat zijn de kosten voor een retour?

De kosten van €5,95 zijn voor jouw eigen rekening. 


Kan ik producten afhalen?

U kan bij het bestellen opgeven of u het pakketje graag wordt toegezonden thuis of op het werk, of u kies er voor om het af te halen in één van de postunten bij u in de buurt. U zal automatisch via een keuzemenu een postpunt kunnen selecteren. U kan er ook steeds voor kiezen om de producten te komen afhalen op één van onze wekelijkse markten. Zo betaalt u geen verzendingskosten, én dan kunnen we nog een praatje maken. Altijd leuk! 


Wordt er op zaterdag geleverd?

Standaard wordt er niet op zaterdag geleverd. Heb je het pakketje dringend nodig? Neem dan contact op met onze klantendienst en dan zullen wij dit met veel plezier voor je regelen. Ook de extra kosten hieraan verbonden nemen we dan op ons.

 

In welke landen wordt er geleverd?

Wij leveren standaard in België en in Nederland. Wilt u op een andere locatie laten leveren, neem dan contact op via [email protected]


Wat als ik niet thuis ben?

Indien u bij de aflevering van uw pakketje via bpost onverwacht niet thuis bent zal de postpode een briefje achterlaten in de brievenbus. Hiermee kan u doorgaans de volgende werkdag na 12u het pakketje ophalen in het postpunt dat wordt vermeld op het briefje. Let er wel op dat het postpunt je pakketje slechts 14 dagen bijhoudt. Als het pakket niet werd afgehaald dan wordt het aan ons geretourneerd. In werkelijkheid zal dat nooit gebeuren omdat je niet kan wachten op je heerlijk nieuwe beddengoed natuurlijk!

 

Belfius Bancontact MasterCard Visa KBC iDEAL PayPal Bank transfer SOFORT Banking American Express Klarna Pay Later
Mijn account
You are not logged in. Log in to make use of all the benefits. Or create an account now.
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg
Menu
Zoeken
Search suggestions
Geen producten gevonden...
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »